TikTok For Business - פרסום בטיקטוק
אתם נמצאים כאן: ראשי » בלוג » כתבות בנושאי שיווק דיגיטלי » טיקטוק לעסקים – TikTok For Business
למי שתוהה מה זה טיקטוק בכלל, אז כמו שהם מגדירים את עצמם בדף הפייסבוק שלהם:
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy
החיבור בין טיקטוק לבין עסקים, לא נראה טבעי במבט ראשון, אבל הוא כאן והוא תופס תאוצה מיום ליום.
אם המוצר או השירות שלכם פונה לקהל צעיר, ממש צעיר, צעיר בת מצווש סטייל, אז ברור שטיקטוק הוא לחלוטין זירה ששווה לכם לבחון.
אבל לא רק!
גם אם אתם פונים לקהל בוגר יותר – שווה לבחון את האפשרות לפרסם בטיקטוק, ואם לא לפרסם, לפחות לתפוס את השם שלכם וליצור לעצמכם חשבון עם שם המותג.
נכון שטיקטוק כנראה רלבנטי כרגע לחלקים העליונים יותר במשפך השיווקי (מודעות התעניינות), אבל אם עובדים נכון, בהחלט אפשר לבשל כאן לידים איכותיים שיגיעו מטיקטוק עצמו או ממדיות אחרות שלוקחות חלק במסע הצרכני (במילים אחרות, רימרקטינג והרבה ממנו).
מצגת של טיקטוק לעסקים – ממש כאן
המלצה על קולגה שיכול לנהל לכם את הפעילות בטיקטוק:
https://avisanto.co.il/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA/the-tiktok-workshop/
https://avisanto.co.il/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA/the-tiktok-workshop/
מדובר בזירה צעירה, חדשנית וכיפית וזאת הזדמנות לעשות משהו מרענן וייחודי, רגע לפני שכולם נכנסים.
התכנים בטיקטוק מגוונים מאוד והפיד מתאים את עצמו להגדרות בשלב יצירת החשבון ולמעורבות ותשומת הלב שלכם לסרטונים בהמשך.
כך יוצא שאני רואה המון מתכונים, סרטונים של הורים וילדים וסרטוני חיות מצחיקים, והבת שלי רואה … טוב אני לא באמת יודעת להסביר מה היא רואה שם, אבל זה בעיקר ריקודים וטרנדים שנראים מוזרים לעיניים בוגרות.
טיקטוק מזמינים אתכם לשחרר את הצד היצירתי של המותג שלכם ולבוא לעשות כיף.
אם יש לכם מוטיבציה לפצח את נוכחות המותג שלכם בזירה הטיקטוקית, עם סרטון שידבר בשפה של המדיה הזאת (לא, אי אפשר לקחת את הסרטון שהפקת לפייסבוק/אינסטגרם/יוטיוב ולזרוק אותו לטיקטוק, זה לא יעבוד), אז אני כאן לעזרתכם 🙂
מידע נוסף על טיקטוק לעסקים – TikTok For Business
מוזמנים ליצור קשר לפרטים, הסוכנות שלנו אושרה לפרסום בטיקטוק ונשמח לנהל עבורכם קמפיין מנצח (גם) שם. שווה גם לעקוב אחרי הפוסט הזה, נוסיף לו בשבועות הקרובים case studies ונשתף בחוויות של הקמפיינים הראשונים שלנו בטיקטוק.
—